Творчий портрет

Михальчина Ірина Володимирівна

Освіта:
У 1984 році закінчила Малошпаківську середню школу.
1984 - 1989 рр. Тернопільський державний педагогічний інститут, природничий факультет, спеціальність - вчитель хімії та біології, диплом з відзнакою.

Трудова діяльність:
Педагогічний стаж роботи: 25 років
У 1989 - 1990 рр. вчитель хімії та біології в Іскрівській та Сухівецькій загальноосвітніх школах.
З 1990 року і до теперішнього часу - працівник Грушвицької загальноосвітньої школи І - III ступенів.
1990-1997 рр. - вчитель хімії та біології.
1997-2001 рр. - заступник директора з виховної роботи, вчитель хімії.
З 2001 р. і до тепер, вчитель хімії та географії.

Особисті якості:
Характер спокійний, врівноважений, вимоглива до себе та до інших, принципова, відповідальна, доброзичлива, комунікабельна.
Працює над проблемою:
«Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання на уроках хімії та географїї».Матеріали реалізації проблемної теми були представлені на ярмарку педагогічних ідей.
Життєве кредо:
«Хто хоче зрушити світ, той нехай почне із себе. /Сократ/»
Девіз її педагогічної праці:
«Дитина, що не знає нічого, може навчитися; справа в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися».
Кожен її урок - це творча лабораторія. Ірина Володимирівна ніколи не обмежується лише сухою подачею знань, а кожним моментом спілкування з дитиною виховує в ній особистість з чітко визначеною громадянською позицією, гуманістичним світоглядом, високою духовністю. Впроваджує нові освітні технології, володіє широким спектром дійових форм, методів, засобів навчання і виховання. Учителька працює на кінцевий результат - виховання творчої особистості, яка здатна побачити та сформулювати проблему, вміє знаходити нові рішення, тому надає перевагу інформаційній компетентності, саморозвитку та самоосвіті, а також продуктивній творчості.
З метою підвищення інтересу учнів до вивчення хімії та активізації пізнавальної діяльності на уроках обладнала хімічний кабінет. Тут зібрано наочні посібники, в достатній кількості є роздаткового та методичного матеріалу, в достатній кількості є хімічних реактивів, посуду та обладнання. Щорічно зростає педагогічна майстерність вчительки, удосконалюються методичні прийоми роботи. Її уроки носять характер розвиваючого навчання, на кожному уроці поєднується фронтальна, групова та індивідуальна робота з дітьми, а тому учні в процесі уроку майже повністю засвоюють навчальний матеріал.
Володіє комп'ютером на рівні користувача; знає досконало українську та російську мови.

Користується авторитетом серед колег, вихованців, батьків.

Немає коментарів:

Дописати коментар